donderdag 16 februari 2012

nieuw blog uiterlijk

Hoe veel toeval kunnen dingen zijn ? onlangs ben ik begonnen met een eigen  blog maar al snel bleek dat http://heidisdesign.blogspot.com dezelfde achtergrond  had . Een week later zie ik dat ze ook dezelfde visitekaartjes had !!  Dus zonder dat we het van elkaar wisten hebben behalve onze naam ook duidelijk dezelfde smaak .  Hoe toevallig kan het zijn ?!
 Op zich niks mis mee, maar het gaf  soms wat verwarring
Dus daarom heb ik mijn blog maar eens veranderd .  Of zal mijn naamgenootje ook nu weer het zelfde denken als ik??? :)

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit zo. Ik was ook in verwarring door jullie gelijke uiterlijk van blog. Nu is dat niet meer het geval.
    Succes met bloggen en ik ga je volgen.
    Kom je ook eens bij mij kijken?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Heidi,
    Had je niet hoeven doen hoor! Maar vind deze ook erg leuk, haha. Maar zal de mijne niet veranderen.
    Ik heb je een Liebster Blogger award gegeven, je kunt zien op mijn blog hoe het werkt. Als je het leuk vind dan, haha.
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Heidi, ziet er leuk uit je nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen